poniedziałek, 12 stycznia 2009

Elveda Rumeli



Korzystam z dobrodziejstwa natury, że o gustach się nie dyskutuje.

hmm..tak to mój ulubiony serial turecki:) w poniedziałki, o godz. 20:00 naszego czasu.
Na zdrowy rozum to więcej, niz teksańska masakra, ale naprawdę wciąga! nie tylko mnie -byłam świadkiem. Kalejdoskop emocji, sytuacji i postaci. Mój ulubiony bohater rzuca się w oczy od razu. Coś na kształt naszego kiedysiejszego niejakiego Waldemara Kiepskiego. Kiedy to widząc aktora cięzko jest uwierzyć, ze moze on wyglądać inaczej, normalnie..:). Mój hero ma powazny problem, skutecznie bzyknąć nowopoślubioną kobietę, kiedy mamusia śpi w tym samym pokoju. Cóż, uroki. Nie pomaga nawet prawie conocna eksmisja rodzicielki, by spała u sąsiadów. Ostatnio wywołało to u niej bunt. Czy na tym tle odbije się pierwsza małżeńska rysa?hmm. Wszystko przed nami..

Ponizej link na stronę telewizji (trzeba wybrać z menu górnego "canli yayin" i odpala się nowe okno z telewizją on-line. http://www.atv.com.tr/prog,elveda_rumeli,45367.html

Brak komentarzy: