niedziela, 10 maja 2009

Turcja za dwa miesiące

...nawet niecałe! Jadę na początku lipca! jeszcze w sumie nie wiem za co, ale będę się starała tak to wykombinować, by kupić bilet na samolot czarterowy, taki co to z wycieczkami lata. A później to już sobie dam radę.
No, nie powiem, ale ta myśl mnie zoptymizowała totalnie.

A teraz cytat z jednego z mych ulubionych aktorów, Gael Garcia Bernal. Wywiad w "Wysokich Obcasach"; rozm. Mariola Wiktor

"Podobnie jak mój bohater nie potrzebuję drogich limuzyn, luksusowych hoteli ani wielkich bagaży, (...).Pamiętam, jak kilka lat temu ukradziono mi bagaż podręczny, ot - kilka paczek papierosów, stary aparat fotograficzny, książka Hermanna Hessego. Wtedy uświadomiłem sobie, że właściwie nic się nie stało, bo bagaż powinien być tylko dodatkiem do człowieka. Ważni są ludzie, ktorych się spotyka, historia i obyczaje krajów, ktore się przemierza.I to, jak podróż zmienia ciebie i twoje myślenie o świecie. Tego chciałbym nauczyć mojego syna."

zdjęcie za: http://www.sitiosargentina.com.ar/imagenes-2008/gael-garcia-bernal-6.jpg

Brak komentarzy: