piątek, 6 grudnia 2013

Rzym, magia przyciągania, magia życia

Każdy inaczej widzi Rzym. Prawie każdy marzy, żeby na własnej skórze odczuć magię, jaką to miasto niewątpliwie posiada. Rzym jest złożony. Na każdym kroku nie daje zapomnieć, gdzie jesteś. To idealne miejsce dla kochających żyć. Tu wszystko smakuje inaczej, bardziej intensywnie, a jednocześnie z lekkością, charakterystyczna dla Italii. Być może mówię tak, bo jestem tym miastem zafascynowana, ale wiem, że tu się wraca. Rzym ma swój punkt grawitacyjny. Tu najzwyklejsza czynność narzuca jej celebrację. Tu się żyje! Zanim zakochałam się w Italii nie rozumiałam, co ludzie widza w tym kraju. Czym się tak podniecają?!Ale każdy kraj, kultura mają swój urok, a Italia jest dla ludzi zmysłowych, chłonących wszystko...
Zaczęłam uczyć się języka, który wcześniej nawet mi się nie podobał. Nie przychodzi to z trudem, wręcz jest naturalne, instynktowne. A ogromną przyjemność - wiem, to głupie - sprawił mi samotny spacer po mieście i zapytanie o drogę po włosku:)

Brak komentarzy: