środa, 25 kwietnia 2012

Orientalny makijaż oczu, kolejne inspiracje

A oto nowa odsłona inspiracji makijażowych przy użyciu kohla. Przyznajcie same, że efekty są wręcz magiczne!
Zauważyłam, że temat ten cieszy się dużą popularnością, w związku z tym co jakiś czas będę wrzucać tu inspirujące makijaże oczu. Trzeba sobie życie ubarwiać i czerpać z innych kultur to,co nam najbardziej odpowiada.W kolejnym poście będzie troszkę o modzie muzułmańskich kobiet, elementach stroju. A później już Bułgaria, inshallah!Po szczęśliwym - mam nadzieję - powrocie. A na koniec coś z innej beczki cytat z mojego ulubionego Marka Twaina "Starajmy się tak żyć, by - gdy przyjdzie nam umierać - żałował nas nawet właściciel zakładu pogrzebowego."
wszystkie zdjęcia pochodzą z internetu, nie jestem ich autorem.

2 komentarze:

Anovi pisze...

Na Twojego bloga trafiłam zupełnie przypadkiem.
Dziękuję za inspirację do makijażu orientalnego, wyło bardzo zgrabnie.

Pozdrawiam i czekam na więcej orientalnych wpisów :)

My way... pisze...

dzięki Anovi:) makijaże wcale nie są trudne, a efekt spektakularny wręcz! kolejne posty makijażowe oczywiście będą. Pozdrawiam serdecznie!